Luccini attīstība stāstīs par mazpazīstamu riepu zīmolu ekonomiju un kvalitāti

02-мар, 22;52 work 132
Populāru Rietumu klubu riepu modeļu salīdzinošo testu pārskatos nereti var atrast neievērojamu speciālistu komandas viedokli par lētu mazpazīstamu riepu izstrādājumu spējām, to var redzēt šeit.. Zīmīgi, ka spriedumi "neapmierinoši" un "neieteicami" faktiski notiek, tajā pašā laikā jāatceras,

ka spēju atšķirība, ko mums rāda reitingu tabulas, parasti nav ļoti būtiska vidusmēra braucējam. Turklāt zemas cenas riepu pirkšana nenozīmē, ka pakļaujat sevi negadījuma riskam uz šosejas. Šādi produkti, kā likums, ir tikai veids, kā ietaupīt, aprīkojot automašīnu ar ne pašu produktīvāko, bet savā veidā stabilu riepu modeli.Atsevišķas riepas, kas pārstāv “lēto” ešelonu, gluži pretēji, darbojas diezgan labi. labi testējot uz dārgu zīmolu fona. Piemēram, Taivānas Nankang zīmola riepu gadījumā testētājus aizrauj pievilcīgo izmaksu attiecība pret ļoti pārliecinošo riepu kvalitāti.

 Kas attiecas uz parastajiem auto īpašniekiem, tad mūžīgās krīzes laikmetā viņi nesteidzas tērēt naudu premium klases vasaras riepām, dodot priekšroku energoefektīvām un labām riepām meklēt zemākajā segmentā.Zināms, ka tas pats Āzijas Nankang, kas sevi ļoti labi parādīja atsevišķos neatkarīgos testos, 2010. gadā viņš palaida savu meitas zīmolu Luccini – zem tā šobrīd tirgū ir pieejamas ziemas un vasaras riepas, kas orientētas uz Eiropas un Japānas tirgiem. Gandrīz gadu pēc zīmola parādīšanās Eiropā sākās Ecopath modeļa izstrāde, kura gumijas maisījumā dominē ne tikai standarta ogleklis, bet gan vieglie sodrēji (silīcija dioksīds). Līdz ar to līdz 2015. gadam izstrādātāju kompānija piegādāja modeļu saimi ekonomiskiem patērētājiem ar 5 pasažieru modeļiem, starp kuriem īpaši uzkrītoši ir Buono Drive un iepriekš minētais Ecopath. Viņa, kā kļūst skaidrs no nosaukuma, ir pamatoti kļuvusi par debiju patiesi “zaļo” riepu segmentā. Tieši Ecopath modifikāciju var saukt par Luccini preču zīmes dzinēju tādēļ, ka sērijveida jaunums īpašību un specifikas ziņā ļoti atšķiras no visa, ar ko ir pieblīvēta “zemo izmaksu” tirgus kategorija, līdz pat acīm. dienas.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/